14.02.2011

Lakier do paznokci " Miss sporty "

Hej kochani ; ) Dzisiaj dodam Wam recenzję lakieru do paznoki z Miss Sporty . 

Cena - około 5 - 6 zł .
Kolekcja - letnia - QUICK DRY .
Numer - 320
zdjęcie nie moje gdyż jest już ciemno i na zdjęciu nie oddaje swojego koloru . 

Co mogę o nim powiedzieć ? 
Jest rewelacyjny ! Zawsze chciałam go kupić , no i kiedyś się przełamałam i kupiłam ;>
Kolor jest przepiękny i rzuca się w oczy ;p 
Gęsta konsystenja , schnie szybko i długo utrzymuję na pazurkach ;> 
Jest to taki kobaltowy błękit. Świetne jest to że ma grubą szczoteczkę więc szybciej i łatwiej jest pomalować paznokcie ;) Wystarczy jedna warstwa , lecz mi się bardziej podobają dwie .

No i to chyba tyle ;) 
Jestem na TAK ! : * polecam Wam ;>

1 komentarz:

  1. ostatnio chciałam go kupić :D
    ale stwierdziłam że jeden niebieski już mam i nie wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń