16.07.2011

Tag : The girly girl ( cz . dziewczęca )

Hej kochane ; 3

Miałam zrobić : co jest w mojej torebce ale postanowiłam zrobić tag : the girly girl część dziewczęcą ; )
Więc zaczynam od razu :

1. Jesteś zadowolona z siebie?
* Tak na 90 % tak : )
2. Jaki sklep z ciuchami najbardziej lubisz?
* H&M , Reserved , C&A , Big Star .
3. Jakiej rzeczy nie ubrałabyś nigdy w życiu?
* Myśle że miniówki oraz zbyt obcisłej bluzki .
4. Jaki powinien być twój chłopak?
* Powinien być moim najlepszym przyjacielem , do którego będę mogła się odnieść z każdym problemem , miły , kochający , czuły , zabawny .. ; D Długi temat ; p
5. Jaki film do tej pory najbardziej cie wzruszył?
* Wciąż ją kocham . < 33
6. Wolałabyś, żeby odebrano ci komórke czy laptopa?
* laptopa  .
7. O jakiej drogiej rzeczy od dawna marzysz?
* Nie mam takiej rzeczy . Musiała bym się naprawdę poważnie zastanowić , ale na obecną chwilę nic mi nie przychodzi do głowy .
8. Jakie było najfajniejsze państwo/ miasto w którym do tej pory byłaś? Do jakiego jeszcze pragniesz pojechać?
* Marzą mi się wakacje w Hiszpani , we Włoszech i Chorwacji ;D A jak do tej pory to Władysławowo , Kopalino i Bieszczady . : >
9. Twoja ulubiona bajka/film jak byłaś mała?
* Tabalgua , smerfy i gumisie . Uwielbiam ;D < 3
10. Buty czy torebki?
* Buty ; )
11. Biżuteria czy kosmetyki?
* Kosmetyki ( lakiery do paznokci )
12. Jakie spodnie najczęściej kupujesz?
* Zwykłe rurki ; )
13. Kiedy ostatni raz biegałaś?
* nie odpowiem na to pytanie . i nie ważne czemu ;d
14. Kiedy ostatni raz płakałaś?
* Podczas ogladania Wciąż ją kocham , czyli około 2 tygodni temu ;d
15. Czemu zaczełaś oglądać makijażowe filmiki na YouTube?
* Zobaczyłam w poprzednie wakacje Tag : 40 przypadkowych pytań i zaczęłam oglądać inne filmiki użytkowniczek i tak jakoś ; d
16. 3 ulubione amerykańskie/ angielskie youtubowe guru.
* Nie oglądam takich .
17. 3 ulubione polskie youtubowe guru?
* Dawna Thevintagecrush - modaadictos oraz jej najnowszy kanał ; ) , theduedonne , parallehighway .
18. Ostatnia książka która cie naprawde wciągneła.
* Dziewczyny z Hex Hall oraz Nieśmiertelni : Ever .
19. Gdzie chciałabyś żyć w przyszłości?
* Jeszcze mam czas na zastanowienie się ;p
20. Chodzisz na siłownie?
* nie .
21. Jedna rzecz której się bardzo boisz.
* Może nie rzecz ale boję sie pająków XD
22. Czy dbasz o siebie i swoją sylwetke?
* Tak , często jeżdżę na rowerze oraz unikam nie zdrowego jedzenia ; >
23. Jeśli mogłabyś zmienić trzy rzeczy w swoim życiu co by to było?
* nie odpowiem .
24. Jaki masz teraz dzwonek na telefonie?

* Paramore - brick by boring brick
25. 3 ulubione piosenki w tym momencie. 
* powyższa , Guns N Roses - Knocking On Heaven's Door , Rihanna - Man Down i wiele wiele innych .
26. Ulubione stacje telewizyjne.
* Viva , MTVnHD , TLC , Foxlife .
27. Masz/ chciałabyś mieć jakieś tatuaże?
* stałe nie , ale planuje zrobić sobie z henny napis na nadgarstku ; )
28. Masz/ chciałabyś mieć jakieś kolczyki na ciele?
* Mam tylko w uszach i nie planuje w innym miejscu .
29. Miałaś kiedyś coś złamane?
* złamane nie .

Mam nadzieje że Wam sie spodobał ;D Piszcie propozycje na filmiki ; *
I jeszcze mam prośbę , pomógł by mi ktoś się rozkręcić i polecił mojego bloga w poście ; > ?

papa <33

1 komentarz:

  1. fajny dodasz się do obserwatorów mojego bloga: www.malowana.blogspot.com , jak będzie wilekie otwarcie powiadomię cie o nim liczę na Ciebię:)

    OdpowiedzUsuń